fredag 12. februar 2010

Helg og award

Da var det endelig helg. Deilig! Dette har vært en utrolig travel uke, store markedssvingninger og børsfall på jobben, og politiske møter og jobbarrangement på kveldene. Nå skal det bli deilig å endelig ta helg!

Jeg er så heldig at jeg har mottatt denne awarden fra Anne Grete som har den koselige bloggen Potrinas Potlerier.

Tusen, tusen takk. Den ble jeg veldig glad for. Med denne awarden følger det med en utfordring.


10 ting som gjør meg glad!
  1. Først av alt og mest av alt; Familien min! Jeg har en super mann og en herlig datter på 14 mnd.
  2. Når jeg våkner uthvilt om morgenen og innser at gullungen har sovet hele natten. (Skjer ytterst sjelden).
  3. En kveld med gode venner.
  4. Fint helgevær, sånn som i dag :))
  5. London! Etter å ha bodd og jobbet der, føler jeg meg alltid litt "hjemme" når jeg er i London.
  6. Når jeg kommer sliten hjem og mannen har laget middag eller ryddet huset.
  7. Seier! Når vi har landet en stor deal på jobben (er valutamegler) eller når man får politisk flertall for en sak man trodde man skulle tape.
  8. Mammas middag (trenger vel ikke å utdype den....)
  9. Ferie! Kunne trengt litt nå faktisk :)
  10. Framgang i oppussingen! Blir veldig glad hver gang jeg kan stryke en ting fra listen over alt som må gjøres.
Denne awarden sender jeg videre til Lycheli, Brabo og  Livet på landet, tre blogger som inspirerer meg.

Ønsker dere alle en fortreffelig helg!



1 kommentar:

Tone sa...

Tusen takk for award!!! Så koselig og så fint med utfordring om å fortelle om 10 glade ting! Det gleder jeg meg til :)

Klem Lycheli

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...