lørdag 13. februar 2010

Fantastisk nettside!!


Jeg er sikkert ikke alene om å føle at det aldri går noe gøy på tv når man endelig har tid til å se litt på boksen. Når middagen er ryddet vekk, ungen er lagt og man endelig setter seg ned for å se tv, hva går da liksom? Ut i naturen, reprise av Urix og Slankekrigen.....


Det er ikke så mye jeg følger med på, men frustrerte fruer liker jeg å få med meg. Av en eller annen grunn har gullungen en tendens til å våkne midt i fruene, så går jeg glipp av halve episoden mens jeg får henne til å sove igjen. Ble derfor veldig glad da jeg ble tipset om tvgorge.com. Der ligger nemlig hele sesong 6 av frustrerte fruer og massevis av andre serier på nett-tv. Siden man ikke laster ned noe, gjør man heller ikke noe ulovlig (så vidt jeg vet).

Er  også veldig greit når man har stått opp grytidlig en lørdagsmorgen, frokosten er fortært og gullungen leker på stuegulvet. 


Ha en fin helg dere :)





7 kommentarer:

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Takk for tipset. Jeg kan jo ende opp ganske så frustrert, om jeg går glipp av frustrerte fruer. hihi.
Nå har jeg kost meg gjennom bloggen din. Jeg har også vært litt Siddis en gang. I hele 8 år. Så det er jo litt gøy å få mimre litt. Også ser jeg det flotte huset du bor i. Våland er jo kjempeplass å bo. Sentralt og fint. jeg ble litt misunlig jeg nå. Men har det helt utmerket her jeg er altså. Har forresten også et vindu og en dør som er blyinfatta likt ditt. Men det vinduet i trappen din var jo bare en skatt. Nydelig. Spennde å ha noe slikt som ikke alle har.
Dere får det vedlig fint i huset deres. Kjempe flinke.
Gleder meg til å følge deg videre.
Ønsker deg en superduper helg med feiring av både valentine og morsdag;)

FruLisa sa...

Takk for tipset:-)

AnnaJohanna sa...

Tusen takk for tipset!! Jeg er også hekta på Fruene, tror det er noe familiert... :P Krise i heimen om jeg går glipp av noe ja:)

Ønsker deg og dine en flott lørdagskveld!!

Johanna

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Heisann!
Walla bodde på Skudnes fra 1918-1924 så det spørs vel om du finner noen som kjenner til henne der. Du skjønner at de flyttet til Sauda. Og det er der jeg kommer fra. Der dreiv Walla butikken Wallas manufakture. Så der inne skulle det være lett å finne noen som kjennte til henne.

Fortsatt god helg
Klem:)

Mona Christin sa...

Hei.

Takk for at du tittet innom bloggen min. Din var veldig fin og oversiktlig. Må bare si at jeg er full av beundring over at dere har pusset opp 3 hus på 4 år. Regner med at dere ikke har fritidsproblemer...*ler*

Fruene er et must. Det er fullstendig krise hvis jeg skulle gå glipp av en episode. Heldigvis har det ikke skjedd ennå.

Jeg har vært en del i Stavanger og Sandnes og er litt kjent der borte. Svigermor har bodd på Hinna og bor nå i Sandnes. Fint der borte... Liker oss der. Var der i fjor for at jentene skulle få med seg Kongeparken. Blitt mye bedre der nå enn før.

Ha en fin helg. Dette er definitivt ikke mitt siste møte med bloggen din.

Klem fra Mona C♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg tror jeg ELSKER deg! Tusen takk for tipset.


Hilsen Tv-slave som elsker såper. ;)

Guro/MacMatre sa...

Tuuusen takk for tipset :)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...