mandag 8. februar 2010

Fars lille hjelper

Mannen har listet og satt inn “ny” kjøkkendør i DSCN4244helgen. Og gullungen har vært en flittig liten hjelper. Her jobber hun ivrig med kompressoren.

Vi bestemte oss for noen dager siden at vi vil ha enkeldør i steden for dobbeldør inn til biblioteket/tv-stuen. Og plutselig hadde vi en dør for mye. Det er denne vi har satt inn på kjøkkenet for blyglasset i døra er det samme som i det store kjøkkenvinduet.

 

DSCN4273Døren ser litt mørk ut på bildet, men det er pga manglende belysning i gangen. Glasset i døra er som vinduet på bildet under. Deilig med alt som er gjort.

DSCN4296

Ønsker dere alle en riktig god kveld!

Klem fra Siddismamma

3 kommentarer:

Tone sa...

Dere har det så fint altså - og for en herlig og flittig liten hjelper :)

Klem Lycheli

Trebarnsmamma, datter og kone- som fortjener en prinsessekrone! sa...

ÅÅÅ så fint det er blitt!!
Tror ikke jeg kommer på blogg treff, det er litt for vanskelig og slitsomt å dra seg opp av sofaen når jeg ENDELIG har fått ungene til å sove ;D Men håper dere får det koselig. En annen gang er jeg nok med ;)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Vi har også en slik liten hjelper. ;)

Utrolig fint kjøkken dere har - bloggen likeså, så jeg har lagt meg som følger!

God helg!

Vibeke :)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...