søndag 14. februar 2010

Ny nettbutikk er lagt til favorittlisten!

Jeg kom tilfeldigvis over denne fantastiske tyske interiørbutikken via et blogginnlegg hos Brabo. Her var det jammen meg mye flott for de som liker klassiske og romantiske møbler. Mye er i Shabby Chick stil, men de har også noe møbler i minimalistisk stil. Jeg legger selvsagt ved bilderav noen av mine favoritter. I følge Brabo, sender denne nettbutikken til Norge, så man skal ikke se bort fra at jeg bestiller noe.

Ønsker alle mine lesere en god start på den nye uka!

2 kommentarer:

Love Peace Pionies sa...

takk for koselig besøk hos meg:)
nydelige inspirasjonsbilder det der!!
så bilder av kjøkkenet deres lenger nede, kjempefin tapet:)
klemmer

MissMette sa...

Å, så koselig blogg du har, flotte bilder og mye variasjon - kjempeflott! - legger deg til på blogglisten for her kommer jeg tilbake... Ønsker deg en fortsatt flott kveld videre. Klem fra Mette

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...