søndag 25. oktober 2009

Jeg har blitt en skikkelig skrotnisse


I helgen har vi vært på intet midre enn to loppemarkeder, og endte opp med både det ene og det andre. Tror rett og slett jeg holder på å bli en skrotnisse ;)

Vet ikke om det kan helbredes heller.. hihi.. Mannen klager heldigvis ikke nevneverdig mye, tror han er glad for at jeg ikke har så dyr smak lengre.. Jeg tenker mer sånn at for hver billig antikvitet jeg finner så sparer jeg penger som kan brukes på den dyyyre sofaen jeg drømmer om. Og skulle jeg bli lei av alle disse gamle tingene, så kan de jo selges på Finn.

I helgen kjøpte vi blant annet skrivebod og et nydelig lite sidebord + litt ting og tang. Skal legge ut bilder senere i kveld. Men først skal vi ut på litt søndagsmoro. Tror det blir Jærmuséet og åpen gård på oss :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...