lørdag 11. september 2010

Matinspirasjon


I en travel familiehverdag med to foreldre i full jobb blir det ofte kjappe middager på hverdagene hjemme hos oss. Rask middag betyr nemlig mer tid sammen med snuppa før leggetid. I helgene derimot koser vi oss skikkelig, og da er det som regel "slow food" på menyen, og av og til tar vi oss tid til å bake litt også. Som den matmonsen jeg er, er jeg alltid på jakt etter nye oppskrifter. Jeg ble derfor veldig glad da jeg kom over den flotte bloggen Trines mektige matblogg. Her var det mye herlig inspirasjon å hente. Som f.eks hennes lekre biscotti eller italienske pizza med salami. Bloggen er herved lagt til blogglisten hos meg, og jeg gleder meg til å følge den framover.

Ønsker dere alle en riktig god lørdag!

Weekends means "slow food" on the menu, and I am always keen to try new recepies. This blog really inspired me. I wish you all a nice weekend!

1 kommentar:

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Hei Siddismamma. Det var koselig at du la deg til som følger hos meg:-) Jeg skal legge meg til hos deg også. Du er midt oppi den mest hektiske tiden. Husker den godt ja:-) Så spennende det høres ut med deres prosjekt på Våland. Mange koselige hus der! Pss ikke glem å stem på meg:-) Klem fra Hjørdis

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...