torsdag 26. august 2010

Jeg er forelsket....

Jeg har i lang tid hatt knaggrekken Hang-it-all fra Eames på ønskelisten. Synes den er utrolig sjarmerende og fresh med alle sine farger. Men så kom jeg tilfeldigvis over den nye limited edition utgaven i svart og valnøtt, og da ble jeg regelrett forelsket på ny. Tror den hadde vært helt perfekt i den ytre gangen hos oss.

Må si at jeg synes det er litt artig at den nye utgaven er sånn en kontrast til orginalen. Mens den orginale har et litt rebelsk og klovneaktig uttrykk, føler jeg at den nye uttrykker noe stramt og nesten litt pietistisk.

Den er herved lagt til toppen av ønskelisten.

Jeg legger for ordens skyld også ut et bilde av den orginale knaggrekken. Hvilken er din favoritt??

I have been a huge fan of the colourful Eames Hang-it-all hangers for a long time. After seeing the new Limited Edition in Walnut i totaly fell in love again. It has now been placed on top of my wishlist.



3 kommentarer:

Marta - livet på landet sa...

Visste ikke at det var kommet en limited edition! Kjempefin! Jeg har lenge hatt lyst på en slik knaggreke, men det blir litt for fargerik i gangen vår. Så denne hadde passet perfekt!
Nå er bare problemet at vi ikke har noe veggplass til overs:)

Silje sa...

Den nye er såååå fin!

ABE sa...

Min favoritt er ikke avbildet. Hermann Miller har enerett på å produsere Hang it All i USA og de lager den i fargerik utgave, men uten glossen på kulene. Altså er mer nedtonet variant.

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...