torsdag 26. august 2010

Bildelister og Habitat på en torsdag

DSCN5206 Jeg simpelten eeeelsker bildelistene som jeg har på kjøkkenet, da de gjør det mulig for meg å skifte ut bilder akkurat som jeg vil. Tror faktisk jeg må få meg sånne i stua også.

Jeg eeeelsker også Habitat som er en av mine favoritt butikker når det gjelder interiør. Dessverre er det ingen Habitat-butikker i nærmeste omkrets (finnes de i Norge i det hele tatt?), men jeg benytter hvertfall sjansen hver gang jeg er i London. Sist handlet jeg blant annet med meg noen kule DSCN5204sjokkrosa rammer, samt en lampe til barnerommet. Rammene har nå fått bilder i seg, og ble en skikkelig fargeklatt på kjøkkenet. Så nå tror jeg jammen meg at jeg eeelsker kombinasjonen bildelister + Habitat også. Hvertfall gjør jeg det enn så lenge. Og når jeg blir lei er det bare til å skifte dem ut. Herlig!

rosa 

Pink picture frames from Habitat, one of my favourite stores, freshes up my kitchen wall.

vårsignatur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...