tirsdag 24. august 2010

5 ting på ønskelisten akkurat nå

Her i huset står det alltid noe på ønskelisten. Akkurat nå kunne jeg blant annet tenke meg disse tingene:

  1. Den nye presskannen fra Stelton i stål. Vi har to Stelton kaffekanner i stål, men siden vi sjelden drikker traktekaffe selv blir de helst brukt til festlige anledninger. En presskanne tror jeg derimot hadde blitt flittig brukt.
  2. Slagbenk til lillemor sitt rom. Med et lite rom, er det praktisk med møbler som har flere funksjoner som f.eks lekekasse og sitteplass i ett. Jeg liker godt denne fine fra Olivier Furniture, men Indiska har også en fin som er noe mindre.
  3. Interiør med gulldetaljer til stua. Jeg har sølvdetaljer i alle rom, men i stua vil alle metalldetaljer bli i messing og gull. Stoffposer og pynteputer fra H&M home.  
  4. Zoo-light til babyens rom. Elsker disse herlige lampene. Lillemor har en elefant. Kanskje en giraff hadde gjort seg på babyens rom?
  5.   Leselampe fra Arne Jacobsen.

Five things that I wish for at the moment.

vårsignatur

2 kommentarer:

Fru C sa...

Ønkse 1 og 5 står på min liste også :)

Vi bygger hus på Austrått - så vi går en spennende tid i møte!

Marta - livet på landet sa...

Fine ting du ønsker deg!:)

Koselig å ha deg tilbake i bloggverden!
Og gratulerer så mye med baby i magen! Det blir stas!:)
Håper formen holder seg sånn noelunde resten av tiden da!:)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...