torsdag 18. mars 2010

Nytt kjøkken på kjøkkenet.

 DSCN4464Vi har fått nytt kjøkken på kjøkkenet, og jeg har faktisk montert det helt selv nå i kveld. Det har litt lite skapplass og vannet må pumpes ut av kranen, men ellers er det bra.

Gullungen har i det siste vist en veldig interesse for kopper, kar, og matlaging. Så da fant vi ut at tiden var inne for å montere kjøkkenet hun fikk av besten og besta til jul.

Andre ville sikkert plassert det på barnerommet, men gullungen vil helst leke der vi er. Min mor sier til støtt og stadighet at leker ikke er rot når man har barn (hun er førskolelærer). Vi har valgt å ta henne på ordet, og har nå plassert lekekjøkkenet inne på kjøkkenet.

DSCN4465Lekekjøkkenet er fra Micki og de små kjøkkenredskapene som henger på håndlestanga har jeg kjøpt på Ikea. Nå mangler hun bare koppestell og minigryter. I mellomtiden får det duge med noen fargesprakende plastkopper og skåler som jeg hadde i skapet.

DSCN4466

Det siste bildet viser hvordan minikjøkkenet er plassert på enden av benkeskapene mine. I morgen lager vi nok middag samtidig :)

Ønsker dere en fin ukeslutt!'

Klem fra Siddismamma

3 kommentarer:

lillelise sa...

Her tenker jeg gullet kommer til å lage mye gourmetmat framover! Så flott lekekjøkken. Og så fint å kunne ha plass på kjøkkenet til det. Lillehjelperen min har "mobilkjøkken" (dyttes dit det skal), skulle ønske vi også hadde hatt plass til det på kjøkkenet... Helt enig i at leker ikke er rot med små i hus!
Ha en fin kveld

Linn`s Lille Lykke sa...

Hei :)

Så søtt kjøkken hun har fått seg, jeg gleder meg til min datter får sitt. Hun skal få det i sommer til å ha det i dukke stuenn sin.

Ang kjøkkent ditt har jeg ikke fått noe svar enda, men gir deg beskjed så fort jeg hører noe.

Klem fra Linn

Linn sa...

Å så koselig :-) Datteren min har det samme kjøkkenet, å det skal jeg sette på samme plass som hos dere når kjøkkenet vårt blir ferdig :-)
Så artig med konditorfargingen av ullklærne, det skal prøves ut !

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...