søndag 28. mars 2010

Loppisfunn

DSCN4488Forrige helg var vi på loppemarked hos St.Johannes menighet på Storhaug. Og selvfølgelig fant vi litt av hvert vi kunne tenkt oss. De hadde blant annet mye fint på auksjonen, som forøvrig også gikk veldig billig. Eksempelvis gikk åtte fine jærstoler for 100kr. Hadde vi hatt behov for dem skulle jeg bydd over, men dessverre er det grenser for hvor mye man har plass til.  DSCN4485

Vi plukket bare med oss noen småting. Et sett med tre yndige boller fra Stavanger Flint fikk blant annet bli med oss hjem. Den største av dem står nå på kjøkkenhyllen med blomster i. Kyllingene er forøvrig fra Kid.

DSCN4479

Ellers fikk gullungen et koselig tretog som jeg kan tenke meg er fra 50-tallet, litt malingsslitt og veldig sjarmerende. Barnebøkene gikk for 10 kr per stykk, så da måtte jeg bare ha boken om “Tante Grønn, Tante Brun og Tante Fiolett”. En klassiker jeg husker fra barndommen?

Kjekt for oss som liker gamle ting at loppesesongen nå er i gang igjen.

påskesignatur2


Likte du innlegget så klikk på knappen under.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Herlig den bollen fra Stavanger Flint, sikkert kjempeflott med alle tre:o)) Toget var morsomt, herlig med gamle treleker ♥
Gøy med loppis:o))

Fortsatt god palmesøndag!

Klem fra Line

Fargebarn sa...

Oh der ville jeg vært! Jærstoler til 100 kr, jammen ikke værst! Flotte funn du har gjort!

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...