tirsdag 30. mars 2010

Godbiter fra Habitat

Habitat har bare utrolig mye lekkert. Da vi bodde i London frekventerte jeg butikken i Regent’s Street rett som det var. Moderne og nytenkende møbler til priser som nesten kan konkurrere med Ikea. Her hjemme forhandles noen av produktene av R.O.O.M, men til noe høyere priser.  Her er noen av mine favoritter.

Denne oppmuntrende plakaten kunne jeg godt tenkt meg å ha på veggen. Helst i gangen, så jeg kunne fått et lite boost når jeg hals over hode og litt etter schedule er på vei til jobben om morgenen

Stolen Palocco fås i en rekke farger og varianter. Utrolig lekker i gult synes nå jeg. Jeg kunne godt hatt noen sånne på terassen. De koster forøvrig 129£ per stk.

Lampen Helena, designet av den danske ex-modellen Helena Christensen koster bare 45£.

 

 

Denne matboksen var det noe kjent med. Lignet mistenkelig  mye på den fra Greengate. Ikke spør meg hvem som var først ute. På Habitat koster denne 18£

Mye mer snadder finnes på nettsiden www.habitat.co.uk

påskesignatur2

1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for butikktips og inspirasjon!!

Jeg må be deg om en tjeneste om et boggeteknisk problem! Jeg setter pris på om du kan gi meg en liten tilbakemelding på bloggen min om du får opp nye innlegg fra meg (eller ikke) på oversiktsiden din...! På forhånd takk!

Ha en fortsatt god påske!

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...