søndag 21. februar 2010

Tapettips. Tapetser litt billigere.

Vi har nettopp tapetsert kjøkkenet, endeveggen i gangen, og er snart ferdig med stua. Etter å ha kjøpt X antall ruller med tapet, har jeg erfart at tapet er dyrt! Og det er hvertfall dyrt når man kjøper den i vanlig butikk slik som vi gjorde. Jeg oppdaget nettopp, til min store ergelse, at vi kunne kjøpt tapeten MYE billigere på nettet. Faktisk så hadde vi spart minst et par tusen, på å kjøpe tapeten vår på www.interiorkupp.no. De påstår at de kan skaffe det meste av tapeter til lavere pris enn i butikken. Tenkte derfor at jeg ville tipse om denne nettbutikken, i tilfelle noen av dere skal pusse opp snart.

Jeg har etterhvert tapetsert med en del forskjellige tapeter, men den aller enkleste å tapetsere var absolutt Easy-up tapeten fra Boråstapeter (Borge). Den kan anbefales på det varmeste.

Ønsker dere en fortsatt fin Søndag.

Bildet er hentet fra www.tapetcafe.dk

4 kommentarer:

the Folding chair sa...

hei,
linken virker ikke...?

Benedicte sa...

Uff, sånn går det når man skriver inn linken for hånd. Den skal virke nå :)

Tildas verden sa...

tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Ja vi er veldig glad i huset vårt!

gleder meg til å titte på bloggen din også.

ha en deilig dag

Fru Luna sa...

Takk for tips!!!
Gleder meg til å se piketitteren din, de er jo bare så vakre :) Har du lagt en plan for den?
Ha en fin kveld!
Klem

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...