tirsdag 17. november 2009

Bloggkusiner med interiørbutikk

Kanskje man kan være arvelig disponert for å få bloggedilla?? Jeg har hvertfall to veldig kjekke og flinke kusiner, som akkurat har startet ny nettbutikk og ny blogg. På www.annajohanna.no og annajohannas.blogspot.com selger og blogger de om masse søte og nyttige interiørting. Jeg legger til bilder av noen av mine favoritter. 


*


*




Jeg vet hvertfall hvor jeg skal på shopping når jeg en gang kommer i pyntemodus igjen. Akkurat nå er jeg mer i rivings- og oppussningsmodus. Men så snart alt grovarbeidet er unnagjort, kommer nok pynte- og stasjelysten fram igjen (forhåpentligvis før jul).


Ønsker dere en god kveld, og lover at det snart kommer bilder fra huset!

3 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Der må jeg inn å kikke :)
Takk for tips..

Klem,Kari

Åpent^hus sa...

Hei. ARtig å finne ny blogg. fin også :) Lyslyktene med englevinger på har jeg akkurat fått i posten fra Nostalgifyn.dk. Kjempefine!

Trebarnsmamma, datter og kone- som fortjener en prinsessekrone! sa...

å så koselig! Håper flyttingen går smertefritt ;) Kjempefint hus!

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...