mandag 19. oktober 2009

Shabby kjendisbolig

Kom over noen lekre bilder av denne landlige og litt shabby boligen på Malmøya som nettopp var til salgs på finn.no. Synes at den var så lekker og inspirerende at jeg bare måtte dele bildene med dere. 




 *
Her kunne jeg flyttet rett inn. Boligen ble solgt av Linn Ullmann som visstnok skal kjøpe en av sin fars, Ingmar Bergmanns, tidligere eiendommer i Sverige.

*






*






*






*






*






 *

Vil du se hele boligen finner du den på finn.no
Artikkel om huset finnes på nettavisen

2 kommentarer:

FlorasFrue sa...

Åååååååååå, helt fantastisk! Skulle gjerne hentet huset hit til Hinna :)
Ha en fin dag :)
Kjersti

Anette sa...

Hei på deg!
Så koselig at du tittet innom bloggen min :)
Dette huset var virkelig lekkert ja!!!

Og så fine kjekskrukker og stoler du viser i innlegget under her! Jeg kjenner meg igjen i den listen over møbler som skal pusses opp.. Jeg har egentlig 6 spisestuestoler som står på vent, men nå vurderer jeg å få de lakkert istedet.. Det kan jo bli litt for mye også :)

Koselig blogg du har, jeg legger meg til som følger og håper du dukker opp igjen hos meg også.

Klem fra Anette

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...