søndag 18. oktober 2009

Helgeoppdatering: lopper og kjeks :)


Det har vært en hektisk uke, her hos oss, så derfor har det blitt minimalt med blogging denne uken. Skal prøve å gjøre det bedre i uken som kommer, men det blir en travel uke nå også med både bystyre og kommunalstyre. Når man jobber fulltid, sitter i litt for mange styrer og utvalg, og har en baby på 10 mnd hjemme så blir det til tider litt lite fritid. 

Fredag var vi på boligmessen her i Stavanger, og der fant jeg to fine spisestoler som jeg fikk til en billig penge på standen til Fretex. Tenkte å pusse dem opp og ha dem på soverommet. Listen med møbler som skal pusses opp begynner å bli ganske lang nå, så jeg skal ikke få tid til å kjede meg i vinter.

Lørdag kom svigers på besøk, og i dag har vi hatt dem med oss til antikk- og bruktmesse på Voll (Klepp). Antikviteter er svigerfars store lidenskap, og han er mer enn begeistret for at vi plutselig har begynt å få øynene opp for gamle ting. Jeg fant meg ikke så mye på messen, men på veien hjem stoppet vi innom Huset på Landet og der kjøpte jeg meg en lekker kjeksboks i glass. Da vi kom hjem, viste det seg at svigerfar hadde kjøpt en kjempefin kjeksboks i porselen til meg på antikkmessen, snakk om å treffe spikeren på hodet da. Så nå er jeg så heldig å ha to fine kjeksbokser i tillegg til en super svigerfar. Må vel til å bake snart :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...