torsdag 8. oktober 2009

Min IKEA-favoritt

Avdelingen og Moderne Retro viste i dag sine IKEA-favoritter og utfordret samtidig andre til å vise sin. Jeg tar utfordringen på strak arm. Den gamle, men likevel evigunge Billy er absolutt min favoritt. 


Billy feirer i år sitt 30 års jubileum, og er dermed eldre enn meg(!) Billy har en ypperlig dybde til bøker, med tredører kan den skjule rotet, og med glassdører og glasshyller kan den brukes til vitrineskap.

Bokhyller i forskjellige bredder og høyder, samt overhyller, gjør at man kan få en løsning som passer tilnærmet optimalt til veggen og oppbevaringsbehovet. Og det klassiske snittet gjør at man kan ha den i stuen så vel som på kontoret. Jeg har hatt den i flere farger, og kommer mest sannsynlig til å kjøpe noen hyllemeter til det nye biblioteket. Hvite denne gangen tror jeg.

1 kommentar:

Bo med Lena sa...

Enig. Billy er super...og særlig med dører for å skjule rot :)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...