tirsdag 20. oktober 2009

En puff for en hver anledning

Puffer er visstnok in i høst. Nå er ikke jeg så veldig opptatt av hva som er in, men jeg må jo innrømme at det kan være veldig praktisk med en puff da. En puff har jo så mange bruksområder. Den fungerer som en fotskammel, ekstra sitteplass, avlastningsbord eller klatrestativ for minsten.

Selv har jeg arvet en gammel skinnpuff fra min bestemor, en skikkelig retro rød og grønn puff med stjerne på toppen. Pga plassmangel står den for øyeblikket hjemme hos mine foreldre, så jeg har ikke fått tatt bilde av den. I steden har jeg funnet bilder av en del andre kule puffer.




Rosepuff fra John Lewis



Hvit puff fra John Lewis




Ryad puff fra Kid


Sort puff fra Bolia



Puff fra Ikea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...