søndag 22. august 2010

Tilbake med gode nyheter

Jeg har som dere muligens har merket vært borte fra blogglandia en stund, men det det har sin årsak (mer eller mindre frivillig alt etter hvordan man ser på det).
Hønemor og kyllingen
Det har seg nemlig slik at gullungen skal få en lillesøster! Den delen er forøvrig veldig frivillig :) Dessverre er jeg ikke blant dem som er i den aller beste formen når jeg er gravid, spesielt ikke den første halvdelen av svangerskapet. Og av den grunn har det blitt lite blogging (høyst ufrivillig!). Termin er 17.desember, så det er under fire mnd rugetid igjen.
En del ting har stått litt i ro på grunn av dette, men nå begynner ting endelig å skje igjen her. Akkurat nå er det prosjekt barnerom en av tingene som står øverst på lista. Snuppa skal bytte rom, og babyen skal få hennes. Etter å ha ventet i seks uker på å få den parketten vi ville ha, kom den endelig på fredag. Mannen har derfor brukt helgen til å legge gulv på begge barnerommene og er nå nesten ferdig. Bilder kommer snart.
Jeg skal gjøre mitt beste for å oppdater bloggen litt oftere framover, men dere bør nok være forberedt på litt mer babyprat og lyserosa innlegg.

Ønsker dere en god ukesstart!

I am back in Bloglandia with good news. We are expecting a baby daughter in the middle of December.

vårsignatur

7 kommentarer:

AnnaJohanna sa...

Juhu!!! Gratulera så møkje!!!

Knip JC

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer så masse! (Fikk litt følelsen av hva som kom til å stå her da jeg leste overskriften) Så hyggelig for dere!!!

Og jeg kjenner meg igjen, det blir nok stille herfra også om jeg blir gravid på nytt en gang. :P

Håper resten av svangerskapet blir en god tid!
Velkommen tilbake ;)

Vibeke :)

Kreoline sa...

Gratulerer, så kjekt med en lillesøster. Har savnet innlegg fra deg, kikker opp på huset av og til. Lykke til videre, håper formen har bedret seg. Klem fra en nabo.

Guro - MacMatre sa...

Gratulerer! Veldig kjekt :) Godt at formen er bedre nå!

Det går mye i rosa i min hjernevirksomhet også for tiden, vi venter en jente om bare 7 uker!

Så babyprat og lyserosa er helt okey for meg :)

Klem og lykke til fremover!

the Folding chair sa...

Det var lenge siden ja! Velkommen tilbake, og gratulerer så mye med den lille som kommer - sukk! kjenner det kribler litt i eggstokkene nå, mange rundt meg som er gravide nå :)

Elsker å lese om barn, så lyserosa innlegg ser jeg frem til!

Fru C sa...

Så hyggelig å høre - gratulerer!! :)

Husker du igjen meg kanskje?

Åpent^hus sa...

hei
så kjekt å høre nytt fra deg - gratulerer så mye med barn i magen! :) kjekt!
håper formen din er bra nå
gleder meg til å høre mer fra din kant

sommerhilsen fra
Åpent hus

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...