mandag 25. januar 2010

På ønskelisten

Siden jeg nå har fått Foscarini-lysekronen jeg har ønsket meg så lenge, må jeg nesten sette noe nytt på ønskelisten. Øverst troner for øyeblikket ny lysekrone til stuen, og valget har falt ned på Birdie av Ingo Maurer. Tror den hadde blitt en kjempekul kontrast i den ellers så klassiske stuen vår.

Må bare gjøre meg fortjent til den først ;-)

Det er bare en liten ting som gjør at jeg tviler litt; lyspærer! Nå som alle interiørinteressertes favorittlyspærer, de matte, har gått ut av produksjon, hva bruker man da? Finnes det noe godt alternativ??

birdsnestkrone_1

Lampen fås i både rødt og sølv. Sølv er jo veldig klassisk, men den røde var jo litt kul og rocka. Hmm.. jeg tror jeg må tenke litt på det.

Noen som har noen tips å komme med?

Birdie5

PS! Dette er mitt første innlegg med WLW, så beklager så mye dersom det ser rart ut…

Klem Siddismamma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...