mandag 9. november 2009

Ny og bredere layout..


Jeg er ikke blant de med mest it-kompetanse. Den type ting tar min mann seg av her i huset. Han er nemlig it-programmerer, og kan nok data for begge to. 

I kveld har jeg derimot, programmert aldri så lite selv (om man kan kalle det det da??). Jeg har hvertfall endret i HTML-koden på bloggen min slik at den ble litt bredere, og med plass til mer tekst og større bilder. Så nå er jeg aldri så lite stolt av meg selv.

Tusen takk til Marit i "Som mine dager er", hun har lagt ut en fantastisk god oppskrift på hvordan man øker bredden på bloggen. Den finner du her.

Ha en god natt!

1 kommentar:

FlorasFrue sa...

Det ble veldig fint her på bloggen din :)
Jeg må prøve å finne ut av ting når det gjelder kule headinger, men er jo redd for å rote til.. Typisk. Ikke så mye hjelp å få hjemme heller tror jeg, he,he.
Ha en fin dag!!
Kjersti

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...