søndag 1. november 2009

Mens vi venter på jul

Mens vi teller ned til jul, kan vi jo planlegge årets juletre... 

Selv samler jeg på juletrekuler og pleier å kjøpe med meg noen kuler dersom jeg kommer over noen når jeg er ute å reiser. Hvert år når jeg pynter treet vekkes minner fra turer vi har vært på. Kulene mine går helst i hvitt, glass og sølv, men kanskje jeg skulle sprite opp med litt mer farge i år? I dag har jeg surfet litt rundt og hentet inspirasjon til åretss juletre.





Lukseriøs country stil



Britisk klassisk stil



Nordisk stil



Moderne



opp-ned

Alle bildene er hentet fra John Lewis.

2 kommentarer:

the Folding chair sa...

vel, det der opp/ned treet var jo interessant - men praktisk gjennomførbart? kanskje hvis man tyr til plastikk - men det er for pyser ;)

Benedicte sa...

Går ut fra at man i en juletrefot med skrutvinger, skulle jeg nok klare å få juletreet til å stå opp ned, men like stødig blir det vel neppe. Er vel kun å anbefale for de uten hund, katt og barn. Med mindre man er villig til å feste en bardun i taket da ;-) Men orginalt var det jo hvertfall.

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...