onsdag 7. oktober 2009

Servise til å bli glad av..

Ingenting er vel så deilig som å komme inn til en rykende varm kopp med te, kaffe eller sjokolade når det regner og blåser ute. Og hva er vel bedre enn å få den servert i en sjarmerende kopp?


Jeg må innrømme at jeg nok er over gjennomsnittet glad i pent dekketøy. Har til tross for min 'unge' alder intet mindre enn 2 komplette middagserviser og 4 kaffeserviser, de fleste fra engelske Wedgwood. Pent dekketøy er etter min mening prikken over i'en når man skal ha et bedre måltid. Selv har jeg et servise til en hver anledning, det stilrene hvite til pent, det rustikke til hverdags, nisseservise til jul og det prikkete for å snu humøret på dårlige dager. Det sistnevnte blir jeg utrolig glad av. Har derfor samlet sammen bilder av en rekke serviser man blir glad av.

Sevisene forhandles av John Lewis og Wedgwood.







1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!!

du MÅ simpelten si med hvor du har fått tak i det servise på toppen av siden her!!

helt utrolig stilig!
send meg en mail asap: anne_grete_m_ytredal@hotmail.com

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...