fredag 9. oktober 2009

Kjøkkenfavoritt

Noen gjenstander blir man bare veldig veldig glad i. Tenkte jeg skulle vise dere en av mine kjøkkefavoritter, som jeg ikke ville vært foruten.




Denne lekre brødkorgen fra Alessi (til venstre i bildet) fikk jeg i gave av en vennine en gang. Jeg synes den er utrolig lekker, den er liksom klassisk og moderne på samme tid. I tillegg har den fordelen av å passe uansett hvilket servise man dekker med.  Hva er din kjøkkenfavoritt?

Bildet er hentet fra www.skonahem.se

3 kommentarer:

Marta - livet på landet sa...

Hei!

Takk for hyggelig kommentar inne på bloggen min:)
Nå ble jeg jo litt nysgjerrig på hvem mannen din er da:) Lite tvilsomt at jeg vet hvem det er, men det er jo ikke akkurat en storby de kommer fra, så mannen min vet vel kanskje hvem det er:)
Hadde jo vært artig om det hadde vært oss dere hadde sett på ferja, men det er nok tvilsomt...
Er ikke så ofte vi er der, og når vi først reiser, er så og si alltid med den andre ferja. Pleide å reise med Skudnes ferja før vi fikk barn, men nå orker jeg ikke tanken på å springe etter en vilter 2-åring i 1.5 time... Den ferja er jo rett og slett et mareritt:)

En fin kveld ønskes dere også!:)

Marta - livet på landet sa...

Og nå glemte jeg jo å kommentere innlegget ditt:)
Det var jo planen å gjøre da!
Jeg har også den brødkorga, og er veldig glad i den:)
Kunne gjerne tenkt meg fruktkorga i bakgrunnen også, men har to andre fruktkorger fra Alessi, så har vel strengt tatt ikke bruk for den...:)

Skulle gjerne vist fram min kjøkkenfavoritt (uten at jeg egentlig vet hva det er da...:)), men foreløbig ligger alt i bananesker... Får komme tilbake til det!:)

Ida sa...

Heisann!
Fuglehuset er kjøpt på en lokal inetriørkjappe her i Bergen - den heter Farmors hus. De har egen bloggeside - kanskje de også sender? Fikk det til halv pris nå - 210,- :-)

Takk for koselig hilsen på bloggen min også :)

Ha en fin helg!klem

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...